Makro Nederland lanceert nieuwe horecawebshop voor online inkopen

Makro Nederland, een groothandel in food- en non-foodproducten voor ondernemers, heeft onlangs een nieuwe horecawebshop gelanceerd. Met deze webshop wil Makro Nederland het voor horecaondernemers makkelijker maken om online hun inkopen te doen.

De webshop is beschikbaar voor alle horecaondernemers die een Makro-pas hebben. Via de webshop kunnen zij 24/7 hun bestellingen plaatsen en afrekenen. Het assortiment van de webshop omvat meer dan 50.000 producten, waaronder verse producten, vlees, vis, zuivel, dranken, maar ook non-foodproducten zoals schoonmaakmiddelen en keukenapparatuur.

Volgens Machiel van der Sluis, directeur Horeca en Fastservice bij Makro Nederland, is de webshop een belangrijke stap in de digitale transformatie van Makro Nederland: “We willen onze klanten altijd en overal de beste service bieden. Met de nieuwe horecawebshop kunnen we horecaondernemers nog beter ondersteunen bij het runnen van hun bedrijf. Het online bestellen van producten is makkelijker en efficiĆ«nter dan ooit tevoren.”

De webshop is gebruiksvriendelijk en overzichtelijk opgebouwd. Klanten kunnen eenvoudig zoeken naar producten en hun bestellingen inzien en beheren. Ook is er een handige functie waarmee klanten hun favoriete producten kunnen opslaan.

Met de lancering van de nieuwe horecawebshop speelt Makro Nederland in op de groeiende behoefte van horecaondernemers om hun inkopen online te doen. Het biedt hen de mogelijkheid om op elk gewenst moment en op elke locatie hun bestellingen te plaatsen en af te handelen, wat tijd en moeite bespaart.

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *